Piece of Cake

God morgon!
Lilla hjärtat är fortfarande sjuk med hög feber! Så det blir en tripp till doktorn idag, tyvärr har jag noll förtroende för vår VC så hade jag fått bestämma hade vi suttit i bilen till Sundsvall nu. Hoppas hoppas på bot nu!!

Iallafall. Nu har jag svept en stor kopp kaffe - med liten sjukling hemma blir det många avbrott i sömnen. Men hon allt för henne, såklart:-)! Hon sov som en stock imorse, men då ringde naturligtvis telefonen. Say no more ;-) Dagen idag blir lika lugn som igår, vill ha en frisk tjej nu!

Igår tog jag en ensam tripp på affärn och vilken lycka!! Massa jul framplockad på båda affärerna ;-) Det här är ju dock inget juligt men något jag letat efter ett tag - färdig CupCake mix! Egentligen är ju sånna här mixer ett big no no, men jag vill få in snitsen till Ellas kalas därför kan man ta till lite fusk ;-) Här ingår ju allt, form, topping, ja allt.

 

Nu är jag i valet och kvalet angående julgardiner! Ska jag eller ska jag inte...? Well, why not:-)??

 

Ha en fin dag! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0