Please

HEJ!

Sjukhuset. Igen.
Ny medicin - friskare jänta. Hoppas, hoppas! Håll en tumme eller 4 för Ella nu:-)!


Iallafall. Det grämde mig att jag inte hunnit göra jul före advent iom sjukhusvistelsen. MEN, såklart Ellas välmående betyder allt. Igår fick vi dagspermis vilket innebar att Ella valde att nappa bort ca 3 timmar på bron och jag fick gå bananas med allt pynt!! Jag älskar jul. Jag gör verkligen det - och i år har jag tagit det till en nya höjder DIY. DoItYourself. Japp, pyssla it is! Så himla mysigt. Men för att återgå till gårdagen, min Pappa råkade vara här igår när jag härjade som värst, det var strykning varvat med dammtorkning varvat med mosspyntning varpå Jonas säger "har du myror i brallan?" pappa kontrar ju såklart supersnabbt "Ja, eller ADHD!!". Ja men a lot of love i vår familj:-)!


Lite julpyntning. Banden är sånna som sitter i kläderna ;-) Mossan är sån som finns i skogen men som man kan köpa på ICA också om man inte äger några stövlar.

 

Nu ska jag återgå till mitt lovemaking med mitt hus. Sen slå ner rumpen i soffan, J jobbar kväll. Ella sover. Mamma fri kväll - tjoohoo!

 

Ta hand om era nära och kära nu i jul, de betyder allt! ♥

 

Pssssst... Har hunnit med att köpa Ellas julklänning, en supergullig skapelse i sann lantligCarlLarsson-anda, tyvärr var 92 cl den största storleken så jag får leta efter något annat:-(.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0