11-11-11

God morgon!
Att jag aldrig kan vara tyst:-) Den här morgonen har varit allt annat än mysig. Men nu efter lite fester av olika slag (libero inblandat bland annat) är vi på banan igen. Dvs framför Disney Junior! Jag älskar faktiskt Djungelhjul. Iallafall. Morgonen startade alldeles för tidigt, men jag ska inte klaga för mycket. Jag vet dem som har häcken mer full än jag någonsin kommer ha ♥ Men något som är lite irriterande är jag börjar känna mig förkyld, har inte tid!!


Idag har vi inget inplanerat, och det är väl den bästa förutsättningen för att det ska bli en bra dag. Har en del städning att ta tag i såklart och ska försöka hitta på någon god middag. Vanliga fredagsbekymmer :-)

Första julfyndet för i år :-) Erikshjälpen har ju plockat fram julen och jag var där som en hök igår. Fina silverkulor för billig peng blev det :-) Fåglarna är från ikea och de har jag en hel hög av. Silver och vitt är min melodi för denna jul! Jo, tittar ni riktigt noga ser ni fröken fån i kulorna :-)

 

Jag gissar att det kommer handla mycket om julen framöver men det får ni ta! En dag som idag när frosten är alldeles kritvit kan man inte annat än längta tills man får ta fram staken! Jag menar den längtar man ju alltid efter:-) mer eller mindre..

 

Dags att haffa havrehästen här hemma som håller på att gömma havrefras i soffan..! Oh no.

TGIF, ha en bra dag! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0