Mussla

God morgon!

Nice härlig morgon här på kyrkvägen:-)! Dvs Ella vaknade liiite för tidigt men efter lite mys, pipar, en och annan smäll och lite ryck i håret så var jag vaken! Vi hann iallafall äta frukost och få på oss kläder (jag) innan morfar stog i dörren! Tjoooho - vilken start på dagen! För Ella iallafall :-) Hon fick en påse bullar och jag fick en annan sak... min mamma har en förmåga att alltid skicka med små presenter. Så onsdagens morgon blev bullfest och morfarmys. Inte illa, inte illa alls.

Iallafall. Jag har ledig dag idag, men skulle varit hemma i vilket fall. Hur som haver, vi har idag en glad tös med ett stort busbehov så jag tror vi tar det och går till gammelfarmor senare idag.

Igår var jag på Erikshjälpen och fyndade massor såklart. Mandelmusselformarna är jättegulliga tycker jag och jag tänker nog bara ha dem som dekoration. Jag gillar gamla bakgrejer ;-) Tygbiten var verkligen ett fynd, det ska användas till diverse juldekorationer.

 

Nä dags att fånga dagen! Matlagning, målning och sen hämta ut ett efterlängtat paket med juligt innehåll :-) står på dagens agenda. Tjo tjim, dags att sätta fart då!

 

Ha en trevlig onsdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0