Adventstankar

Hej!
Fortfarande sjuka familjen... Men det går nog åt rätt håll.


Iallafall. Det är ju snart advent och det innebär stakar, gardiner, dukar, dammtorkning.. you name it:-). Synd då att man är klen. Men hjärnan är det full sprätt på, kom på inatt mitt i min kunde inte sova -period att Ella inte har någon egen ljusstake. Gulp. Jag vet att det finns alternativ, men.. jag hade ju tänkt köpa en men det har glömts bort. Hur löser vi det här? :-)


Jag gjorde några tändsticksaskar lite finare igårkväll.. Har en hel uppsjö med ScrapBooking-grejor som inte används, men de går ju utmärkt att använda till annat än just scrapbooking:-). Nu ska jag ge mig på att göra Jonas storask fin också:-) Blir nog uppskattat!!

 

 

Läser en blogg där en bröstoperation är på g - så surrealistiskt att låta sina läsare vara med från tanke till konsulation till slutresultat. Det är ju bröst!! Så privat. Inte en handväska utan just bröst. Ja jag dömer ingen som väljer att operera sig men hela grejen kring känns absurd. "Jag valde 350 gram" - Och?!? Det är din grej och låt det så vara just din grej. Hur ska man försvara brösten efter operation som privat egendom när dom innan operation var allas att gotta sig i...? Ja alltså i dont get it. Lite silikon så blir alla nöjda och glada... eller?

 

 

En tupplur nu,

ha en fin onsdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0