3 år!

Hej!
Vab dag idag, så äre.. Lillhjärtat är sjukling. Så vi har haft en mysdag idag, lite pussar och kramar och massa tv.. Det får man när man är sjuk.


Iallafall - mam&pap (alltså mamMatilda & PapJonas) firar 3 årig förlovning idag!! ♥ och 4 ljuva år tillsammans... Det ska vi fira med nya Polly och en film i soffan :-) Haha, ja det innebär att för exakt 4 år sedan satt vi i soffan i gamla lägenheten och Jens kom dit och ställde frågan "men vaddå, är ni tillsammans nu eller?" ... blev tydligen ett ja som svar på den frågan ;-) Hösten 2007 kan vara den bästa hösten i mitt liv - på gott och ont. Även om hösten 2011 har och är väldigt härlig också. :-) Det är konsigt ändå hur livet ter sig... Ja, om någon hade förutspått denna framtid för mig hade jag bara skrattat. Inte trott det var möjligt. Jag menar, tänk om jag för ungefär 5 år sen visste att Jonas den snygga jäkla token (som jag knappt kände då) en dag kommer bli far till mitt barn?! Sjuukt ju! Ja att bena ur livet bakåt i tiden, är sannerligen intressant ibland.

Men titta här då... En present från mamma, ja tak-kronan alltså. Den ska jag pynta till jul, man kan ju ha massa skoj i "korgen".. Lök t ex. Eller pumpor. Eller mossa. Eller en blomma. Ja, bara fantasin sätter gränser :-)

 

Nu är jag härligt frisk i kinderna efter en skön höstpromenad, så ska hoppa in i duschen, skrubba lite extra noga och sen LOVEMAKING in the sofa! Yiha!! ♥ (men vår soffa är skinn så vi kan torka bort ev. fläckar, ni som såg Gustafsson 3 trappor igår kanske förstår ;-))

 

Härlig måndag på er! ♥





Kommentarer
Postat av: Helena

Tjusig krona!

2011-10-11 @ 15:43:50
Postat av: skvöl

grattis till jonas som stått ut med dig i hela 4 år nu! närå, bara skoja.. är jätteglad för din skull att du hittat mannen i ditt liv! :-) och en jäkla söt unge fick ni till också :)

2011-10-11 @ 23:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0