Bokmal

Hello lill-lördag!

Hur är läget? Här råder lugn och ro - unnar mig det denna förmiddag då eftermiddagen bjuder på jobb... Jobbar dock till 2115 så hinner med sista halvtimmen av Greys..! Vore kanske läge att uppgradera till inspelningsbar box..
Iallafall. Jag har ett litet problem, jag mår så illa på förmiddagarna! Å innan ni ens tänker tanken - nej jag är inte gravid och det är inte heller magsjuka. Det är något annat, jag vet att jag är känslig när jag mår dåligt, då kan kroppen uppföra sig märkligt, men det här känns ändå som något annat. Det brukar oftast gå över när jag ätit lunch eller fått "städa av mig" (=gjort någonting fysiskt typ). Jag misstänker att det kanske beror på kosten, eller avsaknaden av kost.. Tro mig, här äts det sötsaker på både längden och tvären, och oftast flera gånger i veckan! Även bröd slinker ner ibland och det är ju min värsta fiende typ. Vad tror ni, skippa godiset ett tag och se om det hjälper? Någon som varit med om något liknande?

Har uppdaterat bokhyllen med lite nytt, bland annat fredagsmys & kärleksmums (eerhm passande??) av Emma Hamberg. Vintage-boken var riktigt inspirerande och jag tror att det blir jag och penseln snart... :-)

 

Tror jag lägger mig och läser en hög tidningar.

Ha en nice onsdag! ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Vet preciiiiiis vad du menar. Har samma problem här och det brukar vara bättre om man undvikit sötsaker och skräp kvällen innan. Så mitt tips är: skippa godiset ;P

2011-10-19 @ 16:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0