Den stora mattrevolutionen

En olycka händer så lätt, det vet väl alla med "små"barn hemma..? Idag var det vår rumsmatta som fick gå vidare till matthimlen. Jag klagar inte för jag ville verkligen ha en ny!! Vi hade en "rya" variant från ikea, lättstädad hette det. Vilket skämt, snarare en äcklig dammsamlare...! Iallafall. Den är skrotad och det blir en ny! Alternativen är de ovan, vanliga enkla bomullsmattor - perfekt för familjen med ett litet hjärta och ett stort söl-hjärta :-) Vilken tycker ni?

 

Blev en lugn fredagkväll, jag har huvudvärken from h*ll och är grymt trött! Skulle egentligen åka till Östersund imorgon men det blir inte så tyvärr då hjärtat är sjuk. Jonke fick hämta henne tidigare från dagis ♥ Så blir en lugn och najs helg, bara bara mys!! Både mamma och dotter behöver det tror jag. Har haft en tuff vecka - första riktiga där allt ska tajmas in i minsta detalj, mat, handling, tvätt, städ... Ingen enkel matematik då man möts i dörren och sen träffs lagom till läggdags igen :-) Men jag tror vi kommit in i gemet bra. Inge större missöden, alla mätta och glada :-)!

 

NU, sängen!! Trevlig helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0