Dona stöka greja!

Hej!
Pannkaks-torsdag, right? :-) Måendet är det bättre med, men önskar jag hade karaktär att stå emot bröd när det bjuds. Det kommer surt efter.. Iallafall. Här har vi mysmorgon deluxe, så skönt att ha eftermiddag ibland. Idag börjar jag så pass sent att Ella blir hemma hela dagen och därmed får vi massa tid tillsammans. Härligt! Blir nog en lugn dag idag, lillfröken är lite kinkig/trött, så blir pannkakslunch sen tar vi eftermiddan som den kommer.


Angående Gratis är gott - är ni medlem i Buzzador? Det är ju numer ett stort skämt. Har fått inbjudan till massa kampanjer men kommer aldrig med. Så what's the point då? Nä nu bojkottar jag den sidan, den ger ju aldrig något! Däremot kan jag tipsa om olika paneler, har precis löst in ett superpresentkort, najs att få lite "gratis" shopping i gengäld för att man svarar på olika undersökningar.


Detaljer från Ellas rum.. Gillar dom här tavelhyllorna så man kan ordna, stöka och greja om som man vill ;-) Ser ni förresten Ellas pyttiga fot..? Jo SÅ liten var den i februari 2010. Kan det vara en storlek.... 6 månntro?

 

Tallrikshylla från Ikea. Här råder just nu förvirring, men hon kanske får något i julklapp som kommer göra sig bra här ;-) Den gröna boken är min pappas favoritbok all time och heter Petter & hans fyra getter, den har ni väl läst..? Och jo, det är verkligen hans favoritbok. Han har kvar sin gamla hemma, den är välbläddrar om vi säger så :-) Det som fattas till Ellas rum är en till hylla av något slag och ett litet bord. Men det kommer :-)

 

Tror att det kan bli ett besök på Erikshjälpen idag, om damen tillåter... Är på jakt efter något speciellt, som vanligt! :-) En mandelkvarn och sockertång står högst upp på vill-ha listan, vet var den förstnämnda finns att få tag på... Så kanske får ta och besöka den damen först :-) Jo.. det finns någon i min släkt som har allt man någonsin vill ha. Helt sant och mycket praktiskt, då damen i fråga är väldigt generös och delar med sig av sitt goda :-) Vet att jag vid flera tillfällen sagt "en sån vill jag ha", vänta så ska jag ta fram en hör man oftast då. Praktiskt indeed!

 

Nä vi hörs, fånga dagen! ♥





Kommentarer
Postat av: annie

Haha! Buzzador sucks! Fick ju DOVE produkter i augusti av dom detta år och det var första paketet jag fått sen jag gick i gymnasiet! Såg nu min mail att jag hade fått mail ifrån dom "Tack för visat intresse bla bla. tyvärr måste vi meddela att du inte kom med i kampanjen den här gången". Den här gången? Dom senaste 100 gångerna snarare :-)



Och vad fint rum "lillfoten" ser ut att ha! Första gången jag ser någon ha en dotter som inte har skrikrosa på taket, golvet och väggarna och varenda pryl ska promt vara rosa. Nu har jag ju ingenting emot rosa direkt men hennes rum ser mysigt ut!! :)

2011-10-20 @ 13:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0