Ett hääärligt gäng

Ja men hej!

Glad mammaMatilda här, har fått hostmedicinen med stort C. Yep, jag svävar på rosa moln.. Iallafall. Vi kör ett bild-inferno idag,

Ica har börjat med väldigt fina förpackningar.. Vita, stilrena och fräscha. Och se där, en chokladboll.. Nej men hej på dig du älskling :-) Jag och Ella slängde ihop diverse bakverk nu på kvällskvisten, hon åt mest deg.. Och ja, var faktiskt inte till någon hjälp alls men hon förgyllde ju tiden :-)


En liten flanell-tomte som strök runt här på kvällskvisten och gjorde massa bus. Ja, här händer det grejer vill jag lova.. Dagisdagen idag hade gått lika bra som igår, och det var ju fotografering idag. Ska bli spännande att se resultat på det :-)

 

Min senaste gamla goding - ett gammalt fönster som tagit sig hit ända från Lillmörtsjön! Dvs från Jonas mormor och morfar. Som vanligt, Jonas nämnde att jag var tokigt i allt gammalt så på den vägen är det.. I förbifarten sa han att ett gammalt fönster är min högsta önskan, och får då till svar att ja, det står nog minst två ute i förrådet!! JAAA, se så fint också! Det här är ett riktigt riktigt fynd, superfint skick, precis så shabby jag vill ha det :-) Ska dock inte ha det ståendes som nu utan ska använda det till något annat.. Men ooh jag är så rädd att det ska gå sönder så det får vila här ett tag tills någon fyllt minst 5. :-)

 

Nu ska jag iväg å dejta McDreamy, McSteamy och McLenur. :-)

Ha en nice kväll ♥

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken söt lite tomte :D Du, ngt som är fint med gamla fönster är att sätta in spegelglas i och göra typ hylla. Supertjusigt ^^

2011-10-05 @ 19:29:35
Postat av: Lena

Hhahahaha de två första Mc-arna låter som två hunkar, McLenur låter som en ful hamburgare... :P

2011-10-06 @ 10:21:47
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0