God lördag

Lördag as in nya värmeljus och ostbricka! Ljusen är från Kronljus och ska hårdtestas, är de värda priset? Utlovad brinntid 6 h. Jag klockar :-)

Ostbrickan blev ett snabb hopplock på Coop, men lyckades riktigt riktigt bra! Goda "små" ostar, bl a Peppar, Ananas (klar favorit) och vanlig blåmögel. Älskar ostbricka:-)!

 

Som ni ser går det ingen nöd på mig i afton! Efter jobbet blev det en liten svängom på ica sen begav vi oss till en vän för skrattfest deluxe, som vanligt :-) När vi kom därifrån gjorde vi ett snabbstopp på Coop för att köpa ost och annat gott. Väldigt bra iniativ av mig :-) Ska återgå till Så mycket bättre och min J.

 

Ni glömmer väl inte att ställa TILLBAKA klockan inatt...? :-)

 

Tjingeling! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0