Har bestämt mig

Vad tänker ni på när ni har någon minut över..? I mina tankar finns blommor, porslin, pressglas och annat av livets goda och fina ting!

Detta ska jag ha med mig hem från ikea nästa gång, går all in for orkidéer nu. Tricket är tydligen att fylla ytterkrukan med kallt vatten och sedan byta ut det varje vecka. Hoppas verkligen det fungerar för tyvärr kostar ju en orkidée nästan lika mycket som en dagslön ;-)




Lite annat smått och gott, pläden ska bli min! Hatar fleecefiltar, varma javisst men SÅ FULA!! Erhm. Funktion går inte alltid före ;-) Växthuset skulle vara perfekt till våren då jag ska driva upp pelargoner i massor!


Helgens projekt här på kyrkvägen blir att komma överens om vilken julgran vi ska köpa! Japp, det gäller att vara ute i tid.. Jag är ju för allt som har med julen att göra, Jonas är stark motståndare. Härlig kombo! Men en julgran ska vi få och det gäller att komma överens ;-)



I övrigt smider vi planer av både små och stora mått, härligt när livet är levande!


God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0