I let it fall

Hej!
Här har det varit sjukstuga i helgen
och är det fortfarande, mamsen tålde visst inte dagisbassilusker..! Det sätter ju sig alltid på rösten också så jag har talförbud nu tills jag låter som folk. Tokrädd för stämbands...nånting!


Iallafall. Jag fick ett roligt paket i brevlådan idag, är ni förvånade? :-) Det är lite smått och gott från Dermalogica - min hy lever ett eget liv just nu. Tror den siktat in sig på åren kring 13-14, mycket blemmor med andra ord. Ja iallafall, jag snöade in på just hudvård nu så vi kör på det här och ser vad det är. Om det är något jag gillar kör jag vidare och finns då mycket billigare utomlands, tack gud för det... Tog ett prova-på-kit som tydligen ska räcka ett tag, har hört många lovord om det här märket.

 

Nä nu ska jag försöka få i mig lite frukost/brunch och sen kraxa ikapp med skatorna härute... Fast vänta nu, Jonas sa att jag var en riktig rugg-uggla igår så jag kanske ska Hoa då? Hoo-hoo...

 

Have a nice monday! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0