Jag vann!

Ni vet när man lägger ett lite för högt bud på tradera för att man tror att det ändå blir någon som budar över..?

..
Det hände igår kan man säga MEN, det blev högsta vinsten!! För vann, det gjorde jag ju. Jag har ju inte köpt utan "vunnit" - därför helt ok :-)! Jag återkommer i ämnet ;-)

Min allra allra högsta vinst.



Iallafall. Söndag idag och en timme "extra", Ella sov till 8 (vintertid) helt ok med andra ord. Så vi började med långfrukost och sen promenix med hela familjen. Extra skönt när det är så frisk luft. Och efter promenaden blev det dusch för HELA familjen SAMTIDIGT. Ja, tänk om ni varit en fluga på väggen då ;-) Jättemysigt iallafall. Om än lite trångt, och vilken sugpropp ens bak kan bli...! Jag satt fast med andra ord men med lite hjälp av övriga i familjen kom jag loss :-)


Resterande dag ägnar jag åt inte så mycket alls faktiskt. En jobbkväll väntar ju men lite stök och fix ska väl hinnas med!

Fin söndag på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0