Jag vill, jag kan och jag gör!

Hej!

Nu soffhäng här på Kyrkvägen efter en fullspäckad dag:-)! Lämnade på dagis imorse, woohoo äntligen en hel dag för Ella på dagis. Vilket gick jättebra och jag tror nog hon får mysa och kramas hur mycket som helst :-) Sen spenderade jag eftermiddagen på vår APT. Den var grym. Jag är helt rätt ute när jag tänker att inställning är ALLT! Lite varierande övningar av olika slag, en härlig föreläsning och lite aha-upplevelser blev det under denna APT. Mitt nyårslöfte börjar ta ut sin rätt, för lets face it - jag har inte varit världens gladaste människa men jag vet nu att allt handlar om inställning. That's it. Piece of cake. Mitt jobb har inte varit världens mest inspirerande, för att jag gjorde det till det. Nu tänker jag annorlunda och därför blir det också roligt och det blir ett annat resultat. Jaa.. Vadan detta smör? Men man spenderar ju nästan all vaken tid på jobbet! Orka vara negativ då :-)


Iallafall. Efter middag och plock for vi till gammelfarmor, kakätning en masse för lillfröken ♥ och för oss (mig) vuxna lite rota i lådor.. Ni minns att jag nämnde en mandelkvarn som högst upp på vill-ha-listan...?

.. klart farmor hade TVÅ! Denna fina fick jag, precis så som jag ville ha den :-) Denna ska jag ha till att göra Macarons. Typ. När andan faller på.. Fin som detalj i köket också tycker jag.

 

Seriöst, tänker hon inte lägga av med dessa låtsas-mus bilder..? Nope, jag gillar dom! ;-)

 

Nu åter till soffan och en najs ostbricka, vad äter ni ikväll? Imorgon väntar jobb men snart är jag ledig 3 helger i rad:-)!

 

Trevlig kväll! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0