Lillpluttan

Spännande var det att kika in årets (och första) resultatet av dagisfotografering. Och mammas hjärta smälte, lillsötpruppefian! Himla kul att det "lyckat" resultat :-)

 

Hej måndag -

Sen kväll och jag är trött.. Har avverkat mina jobbdagar och får nu ledigt imorgon - härligt för mig och lillhjärtat. Dagen idag bjöd på allra första morgonlämningen för min del, pjuh - stressigt, varmt och just stressigt meen det gick kanoners. Som vanligt ville hon inte gå hem vid hämtning, men mormor och morfar var ju med så det gick lite bättre ändå ;-) Eftermiddagen spenderade vi med bruna brönor och fläsk avslutat med en semla..! Ja har mormor frysrensning kan det bli lite varierande mat och efterrätt ;-)

 

Ikväll var vi på bio - Svensson svensson of course! Älskar att gå på bio, så ska försöka gå så ofta jag kan. Mysigt också såklart att få gå med älsklingen :-) lite egentid.. Tack till farmor för barnvakt.

 

Lillhjärtat hostar och hostar... hoppas det inte tar om!! Tycker just hostan är så otäck.. Hua!

 

Nu - sängen! God natt! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken fin bild. Fina modellen ju :)

2011-10-18 @ 08:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0