Lördag and family-häng

Hej lördag och nästan natt,

iallafall i föräldra-mått mätt :-) Idag har varit en riktigt familje-dag med två småtjejer som hjälpt mig med diverse. När den lilla flickan sov hjälpte den stora flickan mig att måla mitt senaste loppis-fynd. :-) Vi avrundade dagen med långmiddag, efterrätt och sen chokladätning en masse, helt kanon med andra ord. Och det bästa, helgen är inte ens slut!

 

Söndagen bjuder på mormor & morfar dag - samma stil som idag med andra ord :-) Jag klagar inte...

 

I fredags köpte jag en orkidé, så fin blomma men tyvärr dör de alltid för mig.. Synd för jag skulle gärna haft i alla mina fönster. Iallafall, jag hoppas den här överlever länge för den förgyller ju sannerligen diskningen :-)

 

 

Jo, jag måste ju passa på att nämna att Jonke friade åt mig på fejjan igår! Yeap, det är sant ;-) Så bröllop it is... återkommer om när var hur!

 

Nu ska jag duscha, har en ny familyfresh jag måste testa, sen blir det soffan... Inte alltför länge misstänker jag. Igår sov hela huset (jag, jonk, ella & svärfar) före tio. Jez, gammal eller vad!

 

Ha en nice lördagkväll ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Då är ju ett gratulerar på sin plats. :D Då ordnar jag värsta möhippan då ;P

2011-10-09 @ 20:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0