Morning Lördag

God morgon helg!

Ella är lite bättre nu, har haft en stökig natt, men hon är pigg och feberfri nu. Vi tjurlåg en stund imorse (hon vaknade 06:30....!!) men efter en timme var det bara att kliva upp :-) Nu sitter vi i varsin soffa och myser! Har gjort upp en liten brasa och tänt lite ljus.. Morgonmys när det är som allra bäst.

Here comes the mockasinlöver, hon sover numer inte utan sina (mina gamla) kära mockasiner. Är helt tokig i dem. Finaste morgonrocken har hon också :-) Tutte och us är sjävklart med på morgonmys också.

 

Men jag kan inte riktigt sitta still hela tiden så jag röjer lite i skåpet så länge.. Dockan i hörnet heter Amalia och  var min älskling i många år :-)

 

Himla praktiskt det här med att ha sparande föräldrar, de mesta av Ellas leksaker och böcker är arv från mig. Sen iom hon har så ung mamma ;-)) så är ju inte sakerna helt omoderna heller! Hohoho! Efter Jonas finns inte så mycket tyvärr, men ett jättesött gammalt trätåg har plockats fram. Samt ett par supersupersöta skor :-) Efter mig finns allt, och då menar jag allt. Från böcker till dockor till barbies till duplo till lego till serviser...  A L L T !

 

Vi kör morgonrocksmys hela dagen idag. Sen blir det klassikt lördagsmys i form av tacos och kladdkaka. Hoppas pappsen slutar i lagom tid idag också..

Ska slå in ett par julklappar också :-) woooohoo!

 

Ha en fin lördag! ♥

 

Psssst.... Idag ska mamma och pappa inhandla vår julgran + fot + matta, spännande!! Då är det helt legalt att jag kollar julgranskulor också....

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Det låter helt underbart. :D

2011-10-22 @ 11:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0