När katten är borta....

IIIIHHH!!! Det är väl inte...?! Nej då, det är en "mjukis-mus" från allas vårt IKEA. Doch har den lille rackarn  lyckats skrämt mig 4 gånger ikväll, som ni ser - väldigt naturtrogen.. En present till Ella är detta of course :-)

 

Hej torsdag!

Jag och Ella for på IKEA idag samt en annan älskad affär, Fröken Fräken :-)! På Ikea inhandlades julpynt, krukor, blommor, julpapper... Låång lista men hann med det mesta. De har superfint pynt i år! Ångrar att jag inte köpte mer men man får väl ta det pö om pö. En del klappar blev köpta också, IKEA har ju jättefina leksaker, mjukdjur, böcker osv för barna! En bok och en till liten grej blev det till Ella. Perfekt att slå två flugor i en smäll :-)! Mummy & Ellis shopping på samma ställe.

 

Nu ikväll har jag slagit in ett gäng julklappar.. Rätt känsla infann sig inte men jag vill ha papper på asap så inte någon liten 4-åring ser för mycket. ;-) Har även gjort fredagsstäd för den här veckan, härlig känsla när det är rent överallt! Så kan man slappa på fredan istället :-)

 

Nu ska jag hang out med Jonas, vet inte vad det innebär i praktiken... Sen blir det natti natti och imorn väntar APT at wörk. Alltid kul!!

 

Najs kväll/natt på er! ♥

 

Pssst.... Tappade hakan REJÄLT igår på jobbet då det gick förbi en lång-time-no-see klasskompis (från grundskolan) som tydligen ska börja där?! Ja det var väl inget konstigt i sig MEN väldigt väldigt VÄLDIGT otippat!


Kommentarer
Postat av: annie

som ska börja på samma jobb som dig? VEM VEM VEEEM!? :)

2011-10-27 @ 23:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0