Nu bär det iväg

Så svårt att styra, en fot vill framåt en vill bakåt ;-)

 

Det gäller att fokusera

Men kanske är lättare att ta bort den sko som satt åt fel håll ;-)

 


NU GÅR LILLTÖSA!!! Ja hon har ju stampat på ett tag men nu bär det iväg på riktigt. Låångt och ibland går det fort också :-) Himla kul, hon växte och blev helt plötsligt stor tjej. Svarar ja och naa på det mesta, visar vad hon vill och inte vill, slänger skräp, tvättar händerna... ååh mammas hjärta! Men det här med gåendet är helt klart häftigt :-) Som igår, när en liten Ella tassade förbi mig i köket, jag dog nästan sötdöden. Det har hänt mycket iom dagisstarten - så hurra för förskolan och de underbara förskollelärarna :-D Hon hann ju med att få vara där några timmar igår eftermiddag, helt klart uppskattat från Ellas sida. Jag ger stor tumme upp för vår förskola och alla lärare/pedagoger. Det känns helt rätt och kommer ge min lilla tös precis vad hon behöver inför skolstarten (om mååånga år).

 

Vad gör ni ikväll...? Här råder nästan lugna puckar, har plockat iordning lite mat och nu ska vi froooosta ur fryysen!! Härlig lördasgöra men vaf-n... så länge vi är tillsammans :-) Det är ju som stilltje på hitte-på-fronten i övrigt just nu.

 

Iallafall. Jag är skitlycklig just nu. Jag har lovat mig själv att tänka 5 positiva tankar varje dag, och försöka vända allt negativt till något positivt - testa det funkar. Man kan inte alltid påverka det runt omkring, men man kan alltid ändra sig själv och sitt tankesätt. Jag vill vara glad, för jag är sån!! Ibland tappar man bara bort sig i all bitterhet :-) Ett gott skratt förlänger livet!! Och det anammar jag. Gillar bus och att retas, å det gör jag varje dag med både min dotter och karl :-)

 

vänskap är som en blomma, om man inte vattnar den, dör den.

 

Najs lördag på er! ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, vad härligt det verkar på kyrkvägen. Helt underbart att det går så bra för dig, blir glad av att höra det :D

2011-10-15 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0