Nytt till köket

Rosa skål från Ib Laursen

Kanna "milou" från Miljögården, detta köptes här. Fast i den riktiga butiken :-)


Hallå lördag och Halloween, eller?

Iallafall. Jag ska jobba idag men jobbar ett "snällt" pass. Gör kväll i bra tid och får som ni ser lite morgonhäng innan jobbet:-)! Jonas och Ella ska på ica för det är något födelsedags-jippo där, kusin Elise ska dit på ponnyridning så lilla kusin måste ju kolla in det :-)

 

Ikväll börjar ju så mycket bättre, vi satt bänkade framför varje avsnitt ifjol så vi har höga förväntningar. Härligt att dom dragit igång det igen så man har lördagsnöjet klart. Frågan är bara vad vi ska tugga på under tiden..?

 

Jag hoppas mina jobbtimmar går i ett rasande tempo, jag vill hem och fortsätta ordna med julpynt ;-) Gjorde en check igår och maj gad... Det finns massor så lite får nog gå till Erikshjälpen.

Ha en bra lördag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0