The never ending to do -list

Tjabba!

Ja, ännu en dag hemma men idag är jag faktiskt ledig så är en ledig/vab-dag idag. Men iallafall. Igår hade jag lite svårt att somna in pga överdriven kaffe-konsumtion så jag funderade på en to do-list, det är så mitt liv fungerar. Listor, listor och åter listor.


Jag kom en liten bit på väg;
- göra iordning en "baklåda"
har en massa cupcakes attrialjer som dräller i hela skafferiet...
- fixa fram en gammal bibel som jag kan slita sidorna ur, ingen mörk sida jag har utan bara ett intresse för inredning...
- vattna blommor !!!
- göra ost-paj,
för det är sjukt gotti
- hänga, tvätta, lägga in.. stryka kanske??
- pyssla lite med blommor
- måla en bänk


Ja men ni hör ju... Varför jobba för?? :-) 


Igår fick jag iallafall upp ett nygammalt skåp som jag genast fyllde, vart kommer alltifrån?? Jag vet iallafall att jag fick med mig en hel del från farmors hus men Jonas är inte oskyldig - han har en hel del han med! :-) Jag insåg iallafall att jag behöver vinglas och te-koppar size very very BIG - så blir ett besök på Indiska snart :-)

Jo så kom jag på igårkväll att jag nog har en matta i källarn som skulle passa i hallen.. Så lite röj downstairs ska också hinnas med dag...


Mycket tjusigt finns på Indiska.. Älskar deras muggar!

 

Nu ska jag greppa dagen - lunchtime för mig och Ella!

Vi hörs ♥




Kommentarer
Postat av: annie

Indiskas muggar är bäst! Och riktigt fina. Dom och IKEAS rosa/vita utan öron. :-)

2011-10-12 @ 12:55:00
Postat av: annie

Haha, fast självklart tror jag inte att du är så jobbig att leva med :-) Jonas är lyckligt lottad!



Nää, jag fick proverna ifrån smartson! Bli medlem :-) Gratis är gottgott!

2011-10-12 @ 15:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0