Tjenare mannen!

Hej fredag!!
Vaknade och var lite negativ, men sen insåg jag att det är FREDAG! Vilket för mig innebär jobbhelg men iallafall. Dessutom hade skallebanken from hell släppt och jag kände mig tokutvilad! Så i eftermiddag blir det dagis för Ella och jobbet för mig, blir första gången jag lämnar.. Spännande! Den största utmaningen med jobbkvällar blir att hinna med Ellas nap, för ingen nap = grinig unge :-)


Iallafall, igår hade vi utbildning på jobbet och herremingud vad inspirerande! Himla kul förmiddag och läraren var medryckande och kändes som en frisk fläkt jag verkligen behövde nu. Och Ser jag ut som henne om 23 år är jag lycklig... Det här med ålder är svårt, hade gissat på att just hon var 35, men ojsan hon var 48 (??!) - vad är tricket liksom?? :-) Gud är god mot vissa....


Nu lunch och lite vila!!



Mitt senaste porslinsfynd :-) Ett gulligt fat med blommor och en skål från just det... iittala! Måste nog utöka med ett till vitrinskåp snarast.

 

Trevlig fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0