Tomten kom tidigt i år

En ford kommer lastad... med Årets julklapp till mig :-) Jag önskar jag fick sätta upp den nu, men tyvärr... "bara"  två månader kvar!! Hemma hos oss sattes alltid granen upp dagen före julafton, tror vi kör vidare på det... För kulornas säkerhet :-)

 

Söndag och vilodag,

Jag och Ella fick besök av mamma och pappa, jag och Ella hade precis somnat in när de stog i dörren :-) Men efter en snabb fika tog jag och mamma/mormor en promenad... Ella somnade som en stock och sov i ca 3 timmar :-) Det behövde hon! Härligt höstväder idag och vi kollade in blivande små-julgranar efter vår promenad..

 

Nu blir det Gustafsson 3 tr och sen...? Tidig kväll eeelllleeeerr? Knappast troligt :-)

 

God natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0