Supertisdag

Hej!

Härlig dag igår, blev bjuden på supergod gryta hos svärmor... med tillhörande rödtjut!! En liten luring sådär på måndagen gjorde mig lite på pickalurven... Kanske därför jag känner mig tung i huvudet idag :-)! Iallafall. Jättetrevlig "tradition" vi har, vi samlas ibland på måndagar hela högen och äter god middag. Svärmor fick en bok av mig och Jonas för flera år sen med ett bokställ till - där väljer vi ut vad vi vill ha och låter den sidan stå framme ;-)


Idag bjuder dagen på eftermiddagsjobb för min del så med andra ord ledig förmiddag, tänkte städa köket lite grann och baka något gott med Ella.


Jag funderar på att göra en byteshandel på mitt jobb, jag har en del dagar på mitt "konto" som jag funderar på att sälja pga olika omständigheter. Iallafall - detta ovan skulle göra sig fint här hemma så det kan ju vara värt att fundera på :-) Ska ta upp diskussionen här hemma, alternativet är skänken ovan samt nya taklister och tak till köket. Vore väl nått de?! :-) Men det är ju skönt att vara ledig också!

 

Jiha, idag är det ju 25!! Ska betala räkningar och se vad som blir över för slantar, dessa är ju tingade för julklappar of course... till mig själv:-)! Haha, nejdå - men faktiskt är det inte många klappar som fattas, ska deala lite med min bror tror jag också. Vi små barn, kanske dags att tänka om vad det gäller klappar och fokusera på barnet. ;-)

 

Vi hörs ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0