Tisdagsbabbel

Hej på er!

Dagarna går och det var visst Oktober redan, men så fint väder! Härligt härligt och såhär kan det få vara till Februari. :-) Inskolning för lillhjärtat går kanon. Vi inväntar bakslag, men faktum är att det känns mycket mycket bra av olika orsaker, t ex att höra att hon ätit havregrynsgröt?! Herregud... Det ÄR bra! :-) Hon trivs jättemycket och är nog en liten gullunge, sitter allt som oftast i någon frökens knä :-) Trivs kanonbra både med personal och allt annat som aktiviteter osv. K a n o n e r s ! Jag återkommer i frågan om nån månad eller så ;-)

 

I fredags var vi till Sundsvall en supersnabbis, men vi fick lite tid över så jag besökte Fröken Fräken, en fin butik i Skönsberg (?). Ja det visade sig att jag hade ett gammalt presentkort jag kunde använda där, blev den fina lyktan för det :-) Tända ljus hör ju verkligen hösten till, här går det nog åt ca 10 per kväll.

 

Och appropå shopping så har erikshjälpen här på hemmaplan 1-års jubileum, har spanat in 1 pryl jag nog måste lägga rabarber på.. Var där idag och gjorde ett annat fynd, det här är dock av lite större sort men ack, ack - precis vad jag behöver! Tokgillar att gå runt där och botanisera, man vet aldrig vad man hittar.. Och återvinning vinner alla på, right? :-)

 

 

 

Titta vad jag har gjort?!! Fick ett infall - slutar aldrig bra. Men jag gör säkert om det igen snart... Dock trivs jag grymt bra med "färgen" (eerhm den mycket mycket jämna färgen och för att inte tala om avsaknaden av glans) och kör nog mörkt ett tag. Har tyckt att jag sett blek ut i det förut, men så jävla illa är det väl inte? Ja varför inte resten av livet?? I övrigt bjuder jag på ett psyokopatiskt utseende - varsågod. Sleep with one eye open. Och appropå öga har jag bad-eyelash-day, har ni det ibland? Sjuuukt irriterande när en hel drös med fransar gått av, de ställer till oreda! Har ju ett stort glapp i mitten av fransraden, very sexy. Jag måste gnussa ögat något otroligt när jag sover, för det är samma med ögonbrynen.

 

 

Ja. För att göra en lång historia kort, jag är helt jäkla jobbkvälls-fri tills nästa fredag, wooho! Det känns härligt i mitt sossehjärta,

 

god natt raringar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0