3 September

Hej!

Såhär är det att börja jobba igen :-) dvs noll tid över till annat. Men jag börjar komma in i gängorna och känner mig redo för hösten/vintern 2011! På onsdag ska vi hälsa på Ellas dagis :-) Sen efter det lär jag gråta en skvätt, men vi är iallafall redo. Sen lite annat som ska planeras och styras upp, men vi tar det efter som! Tror att det blir riktigt, riktigt bra det här.. Vårt liv alltså ;-)

Iallafall. Idag är det lördag och jag har turen att jobba. ;-) Jag har precis bakat en kladdkaka som väntar på mig till ikväll... Det gäller ju att belöna sig själv! Det var väl alles för idag :-)


Jag beställde lite nya böcker igår, hittade den här superfina. Tror att man får bra med inspiration där till Ellas 2-års kalas :-)

 

NU måste jag åka, vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0