Bräcke

Hej bloggers!
Vad gör ni ikväll...?


Jag och la familia tog pick och pack och drog till Bräcke idag, syndernas by... ;-) Iallafall. En skön lugn dag fylld med härlig höstluft samt ett obligatoriskt besök på handelsträdgården - som jag by the way älskar. Gjorde en del fina fina fynd, idag igen! Blir aldrig missnöjd när jag går därifrån. Sen som en blixt från klar himmel snubblade jag över nya fina gardiner i vitaste vitt, för halva priset!! Ibland ska man ha tur :-) Så de ska upp imorn, samt möblera med lite annat nytt smått och gott :-)

Inspirationen är på topp!! Har också börjat röja o rensa lite smått - finns ju en behändig köp&sälj sida på fejjan som jag tänkte testa, perfekt att lägga ut "billiga" småprylar som kanske någon granne eller så vill ha. Det här med inredning, går ju i vågor som bekant och min våg är här för att stanna därför har jag massa "ovågigt" över ;-)

Perfekt en lördagskväll som denna, lime-lover som jag är. Full pott på denna! I bakgrunden några nya fina ljuslyktor :-)

 

Näe nu ska jag och Jonas sätta upp tavlor - sen .... go to bed! :-)

 

Ha en nice lördagkväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0