Brasklapp

Herr och fru Karaktär har en het dejt i soffan...

 

Yep, thats my evening. Chirre å dirre... Är ni förtjust i chips testa Olw´s Kebab Drömmen, fyra av fem toast får den :-) Är ingen chipsfanatiker, äter helst inte chips utan dipp men med dipp är det bra gott!! Jaja, nog med chips-analysering för ikväll:-)

 

Jag å jonke smider planer... Vi får se vi får se! Imorgon ska vi iallafall till el sundsvallo på sjukhuset med Ella. 18-månaders kontroll, något sen men bättre sent än aldrig som bekant. Vi hoppas alla håller sig friska under natten för mamsen är SÅ shoppingsugen!! Har bland annat en garderob att fylla med både hyllplan och kläder, stackars mig va ;-)

 

Iallafall. Just nu är jag inne i ett flow- najs känsla!! Inget kan stoppa mig eller få mig på dåligt humör. Jag försöker vara positiv varje dag, hallå jag har ju världens bästa familj!! Jag vet vad jag är värd - och inte. Just något som jag för några år sen kämpade hårt med har nu blivit av, liten ändring men tillför mycket livskvalitutta! Thats, my dear är allt jag kämpar för, livskvalité :-)

 

Jag säger adjöken, nu ska vi skriva inköpslistor!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0