Irri!!

Vet ni vad jordens största irritationsgrej är? Jo, när man gör en kaffeburk som inte rymmer ett helt paket kaffe!!! Det mina vänner, gjorde min morgon något mindre angenäm än vad den kunde ha varit :-)

Tror ni denna rymmer ett helt paket?! Jag vill VETA!! :-)

 

Ja, kort denna dag. Men mitt humör är inte på topp, lite allt möjligt otrevligt händer omkring mig. Känner att jag inte har koll på läget till 100 % och sådant klarar jag inte av. Jaja, förändringens höst, bara att gilla läget and go with the flow. Vi får hoppas det blir bra.

 

 

Två människor, det finaste som finns? Två människor, fantastiskt vad just två människor kan åstakomma.

 

Vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0