Jag gjorde det!

... rent både på ut & insida!!

Japp, jag har putsat fönster ;-) Alla fönster på kyrkvägen 20 är skinande rena. Skönt, då är det ungefär ett halvår kvar till nästa gång ;-) Putsa fönster är ju typ det värsta i städväg man kan göra, men i år gick det smidigt, lätt och blev bra! Go for fönsterskrapa i say.

 

Så var en jobbhelg till ända, lite skönt å jobba helg ändå - blir (ibland) mysipys at work, inte lika mycket folk där och det dukas (ibland) upp gotta... Ja man får ju göra det bästa av situationen! Men det bästa med jobbhelger är dock de lediga vardagarna istället ;-) Så imorgon njuter jag av en ledig måndag, helt perfekt dag att vara ledig på! Dessutom bjuder dagen imorgon på hänga-på-låset aktivitet i form av utförsäljning. Jättetrist, tydligen ska den lokala barnklädesbutiken slå igen och sälja ut allt, möttes av stora konkurs-skyltar när jag var dit förra veckan. Nej, vad trist - jag vill ha ett blomstrande torg här med butiker av olika slag. Gör mitt bästa för att gynna orten så gott det går, men det räcker inte alltid ända fram. Synd! Stan i all ära, men är ju alltid kul om man kan hitta det man söker här hemma...

 

Nåväl, jag har myskväll här hemma alena, Jonke tränar på att bli hockeyproffs och Ella sover. Vi hade besök i eftermiddag av mams&paps, jättekul då mamma alltid kommer med små presenter ;-) Samt lite annat smått o gott... Bland annat förkläde modell MammaMatilda och modell LitenElla :-) GULLIGT!! Och min gamla juniorsäng som Ella ska få ärva.

 

Jag är glad för de mina. ♥

Trevlig kväll! ♥

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0