Olivolja och solmogna frukter

Hello fredagsmys!

Trött mams här, men en ledig helg står i antågande så jag är glaad :-) Slutade tidigare idag så vi familjen Persson/Engholm hann med lite torg-shopping. En fredagsblomma var jag väl värd :-) Avslutade med tokhandling mat, ni vet sånna gånger man handlar typ en måltid och det slutar på en "nätt" summa, alltid över 500! Men det blev god kycklingssallad med god dressing och till det ett utsökt glas bubbelvatten a´la citron! :-) Där hade ni vår fredagsdinner.
Till efterrätt serveras chips och dipp. Allt enligt min önskan of course :-)



Känner ni att höst-tröttheten slagit till..? Det gör jag! Den kom som en blixt från klar himmel idag... Himla välkommet, hörru! Ska försöka mota olle i grind, tror att det är järn-nivåerna som måste upp lite grann.

Ellas rum i kvällsskrud. Det är så gott som klart, håller på att måla sängen nu så när den är på plats kan lillfröken flytta in på riktigt ;-) Vi får se vad pappan tycker om det...

 

Höstfräscht tips är denna bodylotion från Apoteket, luktar mycket mycket gott!! Kostar nån tjuga sådär. "Skum"rengöring också från apoteket, tycker den "gör rent hus" snabbt och smidigt :-)

 

Näe... Vet ni vad? Jag ska faktiskt dammsuga och torka golv nu, Jonke är ju apförtjust i Idol, vilket inte jag är. Men får nog se mig besegrad i den kampen, så jag gör väl rent golven istället då. Sen en varm dusch, sen soffmys!!

 

Ha en great fredagkväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0