Småländska pärlor

Hej fredag!

Har precis avklarat fredagsstäd, dammsugit, torkat golv, skrubba toan... ni vet! Ja så nu har jag lite mystid till godo innan work. Japp, ett kvällspass såhär på fredagen står i antågande men det blir nog bra. Fick en välbehövlig sovmorgon imorse och har hunnit med massor så än så länge är det en toppenfredag.

Iallafall. Nu har vi flyttat in i boa - vilken dröm!! Har fått massa hyllmeter att stoppa prylar på :-) Åh så bra! Så alla utekrukor har fått nytt hem och även alla kratter, spadar, cyklar... Skönt att få undan sånt i en FIN bod! Även att mitt planteringsbord fick plats så ni vet var jag finns i när det är dags att sätta om blommor ;-)


 

Snart blir det ett besök på det småländska varuhuset, vad som köps återstår att se.. Ovan är ett axplock av alla pärlor som finns på ikea :-) Ellas rum har iallafall lite space som måste fyllas ut, med vad återstår att se! Ny kökslampa är iallafall prio 1. Även nya plädar, handdukar, mattor... ;-)

 

Tjolahopp - nu ska jag jobba undan 3 arbetsdagar fooort så jag får tid med la familia igen!! Alldeles alldeles perfekt att få lediga vardagar ihop, det kommer jag sakna mest när Jonke börjar jobba igen. Vardag är bra ledig dag.

 

Ha en fin fredag! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0