Snart ska

.. dagisväskan packas! Imorn börjar mammas lilla gryn inskolning ♥ Vi kör 2 veckor och tar det som det kommer helt enkelt. Finaste kånken fick hon av mormor nu i helgen, suverän väska med "inbyggd" stjärtlapp, bra till framtida utflykter :-)


 

 

Hello söndag, hur är det vilodag och allt? Jag sitter med en cider lika som igår och njuter i soffan. Nystädat vardagsrum, nya gardiner, nya ljuslyktor, stor godispåse.. Ja, jag klagar inte! Iallafall. Igår la jag ut en del på den där köp&sälj sidan, vilket resulterade i att jag fick sälja iväg x-boxet som stått och tagit massa plats. Bra där, vi sålde det och for iväg och köpte en barnvagn som vi hittat på samma köp&sälj-sida :-) Perfekt med andra ord, skönt med en dagisvagn så våran fina Brio kan fortsätta vara fin :-)

 

Fullspäckad vecka väntar här iallafall... pjuh, ser inte framemot det! Men vi får hålla huvudet kallt och börja vänja oss vid tider hit och dit, hämta, lämna... gaaahh. Ja ja, det blir nog bra. :-)

 

Sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0