T R Ö T T !

Hej kära vänner!

Trött mamma, avverkat en tuff arbetsvecka och har då frihelg att invänta, väldigt skönt. JA, det känns ibland som att jag bor på jobbet - men ändå hinns mycket med. Den här veckan har varit fullspäckad! Jag vet inte vad som skrivits eller inte, men i onsdags hälsade vi Ellas dagis! Kändes toppenbra så nu har en liten klump i magen släppt :-) Torsdagen var vi i byberget hos gammelmormor. Å t e r h ä m t n i n g - andas, bara va, frisk luft, SJÖN!! Det finns inget som byberget i höstskrud. Nej, det är svårslaget och måste upplevas varje år.

Iallafall. Förändring, förändring, changes - kalla det vad du vill. Men i år ska det bli av. Jag har redan gjort en stor förändring, kanske den största! Och fler ska det bli. Jag går inte in närmare på detta då det är mest mentalt - alltså inget någon annan förstår ;-) Jag har konstiga idéer men mår som bäst då de utförs som jag tänkt mig! Fullt upp eller skönt slapp, jag måste hitta ett shysst mellanting där. Även på andra plan behöver jag landa och komma åter med full kraft, men det är väl det hösten är till för...? Pånyttfödelse framåt vårkanten, så kan man under månaderna innan tänka, känna efter och finnas. Great! Jag vill vara mitt bästa jag innan året är slut.


Nu ska jag öppna ett h&m-paket, en höstjacka däri ligger.. Bland annat ;-) Ni känner väl mig...

Helgen ska vigas åt mor&dotter-häng, vi får se var fötterna tar oss! Forsön runt är målet iallafall :-) Lite annat pyssel och stök blir det nog...


Appropå detta med återhämtning, vi gör alla vad vi kan för att gå vidare, inte sant..? En sak som slog mig när jag var hos mormor var att hon lagt en godisstrut framför kortet på morfar, för var det något morfar gillade så var det godis. Så gulligt gjort, han finns ju trots allt bland oss - klart han ska ha karra!! Det gör mig glad att hon gör sådant, jag tror det är nyttigt, istället för att låtsas som inget. Blunda inte för det du känner - låt det ta plats här och NU, imorn kan det vara försent.


Det blev luddigt, jag är inte full av vin men däremot full av känslor. Jag är människa jag.

Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0