Gåvor via post

Hej!

Har fått tre roliga paket nu i veckan, lite nytt till duschen bland annat...


.. från BodyShop, showergel och body butter. Tyvärr är bodybuttret lite väl "parfymerad", man luktar verkligen satsumas - vilket jonas var snabb att påpeka ååh, har vi clementiner hemma?! näe, tyvärr det är jag som luktar... ;-))

 

Ny favorit till håret, Orofluido, med olika oljor. Gillar det hittills, lite lyxkänsla i vardan! Använder masken 1 gång i veckan.. Vi får se om det gör underverk ;-)


Här ett efterlängtat paket, två muggar från GreenGate. Ja, gissa... prenumerationsgåva of course :-) Man skulle egentligen få en grönprickig och en annan grönmönstrad variant, tur i oturen då att jag fick blå... Jag har redan blåprickiga skålar :-) I bakgrunden favorittermosen :-)

 

Jaaaha.. Lördag idag = jobbdag. Men har en ledig förmiddag iallafall! Vi ska se till att fånga dagen! Är ju fint väder idag så dagen lär nog spenderas utomhus :-) Våran lilljänta valde att vakna vid fem rycket imorse... men hör och häpna, somnade så fort hon hamnade mellan oss!! När hände de sist?! Typ när hon var tre månader kanske...

Kvällen är ju tingad for work men jag tänkte försöka förgylla det lilla som återstår av den när jag slutat jobba... kladdkaka it is!!


Tjabba tjena hejdå, ha en nice lördag! ♥

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0