Viva la

Hej å lill-lördag!

Dock utan fest och baluns, här pågår inskolning samt pyssel i kök. Tittade efter vad brevlådan bjöd på för skoj idag, vab-papper från försäkringskassan... haleluja, i love paperwork! not. Men det går fort, vanan sitter i sen sjukhustiden. :-) I runda slängar blev det ungefär 20 papper på oss var jag fyllde i då.. they call me vab-experten! ;-) Ett kryss här, en rad där..


Jo Ella har ny väckningsrutin, hon vaknar, ställer sig upp, slänger ut allt ur sängen (napp och snuttefiltar) och efter varje sak hon slänger ut säger hon högt; TAPPA! Det blir ett par tappa varje morgon om vi säger så :-) Tappa är för övrigt hennes favoritord. När vi var på lindex förra veckan var det en dam som tappade något på golvet alldeles bredvid Ella, när damen böjde sig ner och tog upp det sa Ella förtjust just tappa, damen blev ganska paff om vi säger så ;-) Jo och imorse tappade jag Ellas ryggsäck på hallgolvet, inifrån köket kom ett tappa... :-) Sånt som gör mig varm i hjärtat.


Här sitter jag i ett stökigt kök och är världens sötaste. Äter naken gör jag också.. gör aldrig ni det?!

 

Nu, hänga tvätt sen såklart jobba kväll. Nåväl.

Ha en fin onsdag! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket litet charmtroll :D

2011-09-28 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0