AprilVäder?

Snyggaste vattenslangen (!) från Garden Glory. Riktigt flott va :-)?


Ser ut som en väska ihoprullad. En svart kan gärna få flytta hit.... finns på Gardenglory.se

 

 

Nej men nu tror jag vädergurna fått fnatt - fullt snöoväder. Gaahhh... Jag vill ha vår nu! Förra påsken var det ju t om sommarvärme. Så blir nog inte fallet detta år nej :-). Jag som vill ut och gräva upp hela vår trädgård ungefär. Känns lite som att jag är på G, jag har ju t om satt frön i år, herregud :-). Jag ska iallafall anlägga minst en rabatt den här sommaren. Och odla minst en krydda... Önska mig lycka till där tack :-). Sen ska jag sätta häck och klippa ner lite här och lite där och.... äppelträd vill jag ju ha. Önsketänkande ;-)!!

 

Här på kyrkvägen blir det inte många knop idag.. Lotta-mys och lite legobyggande.


Nu lunch iallafall -
ha en fin snöig dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0