Changes

Kände för en förändring...

 

God morgon - "Mamma KIIIV UPPP!!" vaknade jag till ;-). Det är för rart med barn. Nu sitter hon och kollar på Lotta, som vanligt mao. Skönt morgonflow denna lediga dag :-)! Vädret ser ut att kunna bli bra, just nu sol och blå himmel åååh vad det behövs för humöret.

 

Iallafall - jag kände för en förändring i sminkväskan, jag tog en chansning och beställde hem ett prova-på-kit från Jane Iredale. Har ju haft Lily Lolo som tyvärr inte fungerar så bra som jag vill. Har ju även varit hängivet fan av ID bare minerals men något i deras foundation reagerar jag på ibland, speciellt sommartid. Iallafall, det här är mineralfoundation i fast kaka, ganska ovanligt men väldigt smidigt! Bara att dra över med borsten och sen "buffa" in i lilla ansiktet :-). Jag är nöjd än så länge, men smakar det så kostar det... Men jag tror att jag kommer köra på det här märket framöver - tror produkten är väldigt dryg. Och hålla på att mecka med flytande foundation, nej det gör jag inte. Aldrig igen ;-).

 

Nej nu blir det kaffe sen fånga dagen! Jag börjar med att fånga den i soffan några timmar :-).

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0