Dagen efter the big mess

Några önskningar för min birthday (av familjen).... liten utemöbel, byrå (!!!), härliga linne-påslakan från h&m och en skön vilstol från ikea.

 

Som stående önskan framöver har jag delar ur Swedish Grace - som jag nu samlar på. Har 8 st vita mat-tallrikar, nu vill jag börja med assietter, men vilken färg..? Tänkte faktiskt ha en färg, tycker sånna dukningar är jättesnygga! Är inne på den rosa eller den blå. Vad tycker ni :-)?


Här en blandad dukning, snyggt eller hur? Den rosa är ju inte "rosarosa" utan mer ljung/dovrosa. Himla fin iallafall.


bild rorstrand.se

Ja också önskar jag mig en systemkamera, en ny bil, ny häck, ett fungerande avlopp... aah it never ends ;-).

 

 

Hej hallå fredag,

Veckans bästa dag eller hur?! Jaja mina lediga dagar börjar gå mot sitt slut, och vilka lediga dagar sen..! Men jag är glad som en speleman ändå, idag ska jag satsa fullt ut på fredagsmys :-). Det blir go middag, tända ljus, en film, lite godis och kanske något gott i glasen.. Igår drack jag en härligt torr cider. Som var god i två klunkar sen blev det föör torrt. Med det sagt måste jag alltså på boa :-).

 

Fredagsblommor kanske...?! Ja idag är möjligheterna oändliga och jag ska nu bara blicka framåt (stambyte here we go).......

 

Helgen är ju ledig och lite oskriven. Så jävla skönt att våren verkar komma även fast SMHI utfärdat klass 1-varning här.... VA?! Jaja lite snö har väl inte skadat och som jag konstaterade igår, vår bästa tid är nu. Fatta, om en månad är det slutet av MAJ! Dessa kommande fyra månader är iallafall mina favoritmånader... :-).

 

Nej nu dags att fånga dagen efter en låång sovmorgon!

Ha en fin dag! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0