Grand opening and Grand totalstopp

 

yeeey, äntligen! Nu har Indiska öppnat webshop :-). Perfekt för oss lantisar! Ovan ett litet axplock av allt fint jag fastnade för.

 

 

 

Not so good day, vi snackar major avloppskris. Ja det finns väl inte så mycket att orda om det mer än att gården återigen kommer bli uppgrävd och källaren uppbilad. Vi hoppas på det bästa, det sämsta har ju redan hänt.

 

Vad tyckte ni om mitt hår då?! Riktigt najs och ja, det var lite lättare att face the facts med en fin frilla :-). Jag kunde nästan ge fan i att svära min värsta ramsa.

 

Med det sagt mina vänner öppnar jag en cider och tar min goaste såpa och beger mig ner till källaren. Där blir jag nog ett par timmar...

 

 

Hoppas Ni har en bättre torsdag!

 

Pssst... visst är man väl värd lite shopping en dag som denna?! johoo.. ja, rätt!


Kommentarer
Postat av: annie

Åh, fjärilar!! Måste köpa det där vindspelet :)

2012-04-19 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0