Jobbfredag

Påsktuppen är kvar...

 

God morgon fredag! Åh veckans bästa dag :-). Här hemma har vi hunnit med att äta frukost och lite annat stök. Samma visa idag; mamma kiiv upp! 3-ords meningar med andra ord :-). Har inte så koll på utveckling, vad de "ska" kunna vid olika åldrar osv. Jag låter Ella följa sitt mönster (kan ju knappast påverka ändå), hon har ju inte haft världens bästa förutsättningar så det får "bero". Men kul att de kommer fler och fler ord för varje dag som går. Jonas pratade nästan rent när han var 3 år, och jag pratade konstant som liten så vi får se hur den här damen blir.

 

Dagis idag för liten och mamman ska jobba kväll. Sen jobbhelg att se framemot.... Men jag ska inte klaga, nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar wooohoo :-)!!

 

Idag ska jag försöka hinna med att kasta vinterns blommor, ljungen har ju gjort sitt. Tyvärr får man allt vänta innan man kan ställa ut penséer. Vill ha vååår nu :-)... Men det brukar rusa på rätt bra den här årstiden så vipps är det sommar igen :-).

 

Ha en fin fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0