Not so good day

Sockerlådan som jag bara skulle ha. Tror alla idéer försvann när den kom innanför dörrn dock ;-).

 

Känner ni igen er? Något man bara måste ha och sen när man fått den så njaa nää... Eller?! Ja sockerlådan är en keeper var så säker, men vad ska jag ha den till?! Jag vill jättegärna ha den att sätta blommor i (utomhus) men då förstörs den tids nog. Därför behöver jag en till :-). Den är såklart himla fin som den är också.

 

Idag är dagen jag önskade att jag aldrig klev upp - eller somnade. Blev inte många timmars sömn inatt nej.. Men nu har dagen gått och jag la mig och sov mitt på dagen. Stängde faktiskt av ljudet på telefon, så illa var det... Känner mig lite mer som människa men som mamma duger jag inte till idag nej. Jag vill så väl att Ella bara ska sitta ner och ta det lugnt nu när hon är hostig, men se nej... och idag har jag noll tålamod. Usch. Jag känner för alla ensamstående, herregud...! Tycker jag gjort detta kalasbra som fixat fem (!!) ensamveckor. Men för de som har detta som vardag.... Ibland kan jag bara längta såå till dagen Ella är 12. Då hon inte längre tycker det är kul att diska, laga mat, klättra på stolar, rita med kritor på bord osv.... Livet med småbarn ibland alltså :-).

 

Påsken är ju snart här men jag känner bara... ja. Jag behöver ett uppåttjack och jag kan inte ens brygga mig en stark kopp kaffe för jag slog sönder glastillbringaren igår. Duktigt Matilda ;-). Fortsatte i samma anda idag, ett kastrullock fick möta en ond bråd död.

 

 

Jag ska iallafall ta ungen under armen snart för en snabbis på Shell och hämta ett litet paket. Med böcker... Inspirationsböcker en masse :-).

 

Tjingelingkan! ♥

 

Loppis blir det här på byn den 28 April iallafalll!!!! Jag lovar att rensa hänsynslöst så ni får fyndaaaa :-)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0