Skitsnack!

En liten "pigga-upp"-blomma + hink fick det bli idag :-)!!

 

HEJ,

Har ni saknat mig ;-)? Vi har haft mer än fullt upp, och det stavas ett rasat avloppsystem. För er som aldrig varit med om det - hoppas ni slipper för all framtid och för er som delar vår erfarenhet vet att det är tough shit så att säga. MEN, inget att hänga läpp över för nu är det färdiggrävt ute!! Då återstår bara skiten inne med att byta stammar.. Men problemet är väck ute (där det rasat) och ni anar inte pjuuuh-känslan... Vi fick problemet för ca en vecka sen och nu är det klart. Tack snälla snälla grävgubbar :-).
Kanske dom bäst investerade pengarna i detta hus?!
Oja!

 

Till sommaren kör vi källaren och stammarna inomhus, och efter det.... et voila - fixa tvättstuga och badrum! Jag har så smått börjat surfa inspo... Men det får bero ett antal år till. Vi sitter ju inte i sjön vad det gäller toafronten tack och lov. Första halvåret i detta hus duschade vi och kuckemulukackade i källaren. I en toalett som var fräsch någon gång efter kriget. Man glömmer fort :-).


Jag och Ella rymde iallafall till Bräcke igår så vi har spenderat dagen där. Hunnit med alla affärer i Bräcke idag och gjorde såklart fina fynd :-). Besökte den välsorterade loppisen, herregud...!! HEAVEN! Jag sprättade några slantar där, jag älskar loppisar och gammalt skrot. Tänk att förr i tiden gjorde man lådor åt sockerpåsarna *fniss* Men är det inte fantastiskt? Gediget. Big like. Vill ni se fynden? Fler skrotnissar därute?



Nu är det lördagsmys och jag ska ge karln en omgång... Massage!! Min älskade lilla slitvarg. Puss:-).

Nice lördag på er! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0