Balders Hage

 
Innan vi for till Göteborg googlade jag heminredningsbutiker och till min lycka såg jag att Balders Hage fanns i just Göteborg :-)!!
 
 
Svärfar visste ju exakt var butiken låg och jag gick in genom dörren som på små moln... vilken hääärlig butik! Dit ska jag igen :-). Den här gången fick det bli en jättefin Maileg kanin till Ella - ni vet Göteborg = kaniner (behöver ju inte vara just lisebergskaninen eller hur?!;-). Hon leker faktiskt jättemycket med den, drar av kläderna och donar.
 
 
Också något till Mamma, finaste äggkopparna från GreenGate. Jag börjar ana att det blir ett samlande...
 
 
Tjopp tjopp idag bjuds det på måndag och en ledig sådan! Skönt att ha avverkat en jobbhelg :-) Jag ska snart utfodra dottern och sen stöka vidare med städning. Byter alla sängkläder i huset idag, och vi har ju faktiskt fyra sängar ;-)... Synd bara på vädret, blir inga vindtorkade sängkläder idag inte.
 
 
Helgen har varit kanon iallafall! Hade ju min bror här lördag till söndag, han hjälpte Jonas snickra vedbod (tjooho snart är alla fula små uthus väck från vår gård) och på kvällen kollade vi på film. Mysssigt med lite syskonhäng :-)!
 
 
Myset fortsätter ikväll för då kommer Helena hit igen ;-))
 
Ha en fin dag! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0