Borta bra...

 
Ett av alla fynd...
 
Hej!
Precis hemkommen och gud så skönt att få ligga i min soffa, sova i min säng osv. Vi har hunnit med ca 20 timmar tåg (no kidding), race på Stockholm Central, gatlopp, shopping, god mat, drinkar och en massa mer. Göteborg alltså, the place to be!! Speciellt med en svärfar som kan alla gator + affärer(nää jag shoppar aldrig, nä eller hur?!?). Jag har bara nämnt de affärer jag vill förbi och vips har vi stått utanför, amazing :-)! Ja som ni förstår blev det en hel del shoppingdå vädret inte var jättebra och Ella är ju lite för liten för det mesta (men att åka vagn klarar hon ju). Strosa på stan hör ju semester till!
 
 
Ja allt har inte varit bra, imorse när vi skulle åka bussen ner till centralen (svärfar bor på Hissingen, jättemysigt område faktiskt) råkade jag tappa vår rullväska i golvet. Och det där draghandtaget gick sönder... Så Jonas fick bära vår jättejättetunga väska :-( På Stockholm Central fick vi dessutom löpa som gaseller mellan 10 spår också, stackars stackars! Har faktiskt dåligt samvete för det. Vi hade överlag asmycket packning, att resa med barn.... är ingen lätt match :-) Helst ska man ju ha koll på ungen, alla väskor och gärna sig själv också. Men allt har gått bra (förutom en skada :/). Tågresan med Ella var ju intressant.. Men vi kom ju ner och hem även fast hon var sjuukt uttråkad och vägrade sova och skrek och ja.. Vi var "den" jobbiga familjen;-)!! Bjur på det - alla har vi ju varit små.
 
 
Ikväll blir det OS och lite pyttinuttigulligull :-). Än är det ju semester!
 
 
Trevlig kväll! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0