fredagskväll

 
Mammas lilla chipstjej ♥ hon älskar dom där chips-hjärtana och igår mulåt hon ett gäng ;-) Avslutade med lite choklad sen lite mer chips. Så får det vara de sista dagarna på semestern.
 
 
Idag har Jonas snickrat lite mer på vår kommande vedbod och nu är han i källaren för lite plattsättning. Vi kaklar ju golvet i tvättstugan. I vårt hus går man aldrig göralös, tyvärr ;-). Har en "liten" lista med det som "borde" hinnas med före julen. Har en dröm att få fira julafton hemma och då vill jag ha allt någorlunda klart. (Läs det som vi har material hemma till. T ex köksgolv, hallen och lite annat tidskrävande småstök.) Kanske, kanske ;-).
 
Jag har också arbetat ikväll, har handskats med eldrivna vapen maskiner! Har satt upp en gardinvajer helt sjääälv, . Ensam är stark och jag får nog börja lära mig, Jonas hinner ju tyvärr inte vara på två ställen. Slå in spik kan jag sen länge men att skruva med skruvdragare är lite bökigare det.
 
 
Imorgon är det lördag och jobbångesten börjar smyga sig på.... Men jag tänkte hinna med att städa och byta alla gardiner samt tvätta sängkläder (hur man nu gör det utan tvättmaskin ;-))... Eller bara ta det lugnt, man vet aldrig.
 
Nu sista boken av Kepler - tips, tips! Ruskigt bra böcker, så bra att jag drömmer mardrömmar......
 
 
Ha en fin kväll! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0