Granit

 
 
En av alla butiker jag ville in på i Göteborg var Granit. Har aldrig lyckats "pricka in" någon sådan och svärfar hade ju stenkoll var den fanns, tur det. Jag gick inte tomhänt därifrån (ville ha mycket men tyvärr för otympligt att ta med hem), en liten penna fick följa med, den funkar på glas, konservburkar, griffeltavlor... bara att tvätta bort med vatten när man lessnat :-)! Kul grej. Ångrar att jag inte köpte den svarta också... Misstänker att de lär dröja innan jag sätter min fot på en Granit-butik igen, den närmaste finns nämligen i Uppsala. Men kul med lite nya ställen att shoppa på och tro mig - jag fick besöka flera guldkorn!! Om man struntar i Femmanhuset och folkmassorna så hittar man sååå mycket roligare butiker och det lite mer unika. Det blir definivit fler resor till Göteborg för mer shopping, men då med hel väska och mätta magar ;-). Samt mer öl-stopp för herrarna.
 
 
Här regnar det ikväll och är kolsvart ute brr... Höst?! Nej det vägrar vi ett tag till tycker jag. Imorgon en ny dag och ny vecka, vi får väl se vad den bjuder på.
 
 
Nu ska jag läsa en bok!!Semestergöra :-D!
Hade så fint! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0