Härliga höst


En lite mer höstig brokvist.. Men ni ser ju Pelargonen, blommar som aldrig förr.
 
 
Så fint med prydnadskål!
 
 
Gillar denna ljung bäst också :-)
 
Halloj!
Har ni också fixat höstfint ute? Här hade jag inget val, exakt alla blommor är fulla i lus, t om min jättefina vita pelargon och även plättarna i luften!! What :/ Jag som tänkt spara båda. Mina blommor inomhus har också en del inneboende i jorden så tyvärr måste jag köpa nya blommor asap. Ja, tyvärr va ;-). Men nu tänker jag mig suckulenter, typ taklök, echeveria, aloe vera... Gärna tillsammans med hjärtan på tråd :-) Vi får väl se vad det blir för nytt i fönstren! Ska till Sundsvall om några veckor så får väl gå lös på blomsterlandet då.
 
 
Ikväll ska jag på samkväm med några tanter damer från jobbet ;-) Det ska bli himla trevligt och jag ska minsann korka upp en vinare också. Om mitt huvud håller. Imorgon kommer mina föräldrar och blir kvar över helgen, medans jag får starta upp min 6-dagars arbetsvecka! Precis vad jag behöver..........Känner mig sådär härligt mosig, som inför en rejäl förkylning. Halsen är sträv, bihålorna värker.... Ja men ni get the picture.
 
 
Nej nu tror jag bestämt att jag ska ta mig ett uppåttjack......
 
Ha en fin fredag! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0