Lill-lördag

 
Fru Mårbacka, trevlig dam det måste jag säga. Jag köpte ju en stor och fin planta tidigt i våras, den har jag nu tagit flera sticklingar av och fått fler fina mårbackor :-). Bara att knipsa av vid en förgrening och stoppa ner i ny kruka med jord. Den på bilden är en stickling, bra och billigt att kunna föröka sina blommor.
 
 
Tjoohoo, nu njuter jag av lugnet här hemma..! Ella har åkt till farmor och Jonas har åkt och snickrat någonstans. Jag förbereder mig inför kvällen ;-)! Ska bli såå kul med middag hos vänner, det var länge sen. Om vi har tur får vi kanske äta på vännernas maffiga soldäck, det borde väl vara klart vid det här laget...? :-) 
 
 
Jag ska fundera ut kvällens outfit men tyvärr blir nog skorna hemma. De är för små. Bara att inse, men trägen vinner.. På med blöta raggisar sen ska de nog sitta bättre. Vet ni igår dammsög och torkade jag golven i skorna, kände mig såå fin! Jonas tyckte jag var löjlig... hmmmf.
 
 
Nej nu ska jag läsa lite medans jag kan ;-)
 
Hoppas ni får en trevlig kväll! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0